FANDOM

Kyoya
Kyoya Hibari jest liderem Komitetu Discyplinarnego szkoły średniej Namimori, której członkowie są mu wierni, mimo braku opieki nad nimi. Choć najczęściej jest spokojny, w walce staje się gwałtowną i morderczą bronią, która przed niczym się nie wacha. Podczas walki najczęściej używa swoich 2 tonf. Mimo iż używa w szkole swojego statusu do nękania innych, rzeczywiście jest dumny ze szkoły i ma słabość do małych dzieci i zwierzątek. Boją się go nie tylko uczniowie ze szkoły, ale także mieszkańcy miasta i nauczyciele , gdyż dobrze go znają ,bo na nich tez wymusza swoje ządania. Jest typowym samotnikiem, i zwykle ma ochote pobić wszystkich osobników będących w pobliżu. Mimo iż dołącza do rodziny nie interesuje go los Tsuny lub innych jej członków, jest jedynie zainteresowany zdolnoscami Reborna. Strażnik Chmury Tsuny. Postae i cechy dzieli ze swoim poprzednikiem, Alaudem, który jako Strażnik Chmury jest ,,Na uboczu, dryfująca chmura, która chroni rodzinę z niezależnego punktu widzenia,i której nikt nigdy nie może związać".